خدمات دکتر آنلاین با دکتر یاب


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2351
:: باردید دیروز : 485
:: بازدید هفته : 4677
:: بازدید ماه : 12994
:: بازدید سال : 27275
:: بازدید کلی : 218558

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

خدمات دکتر آنلاین با دکتر یاب
جمعه 26 ارديبهشت 1400 ساعت 1:24 | بازدید : 601 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

خدمات نسخه ای راحت و ایمن
مشاوره آنلاین پزشکان یک گزینه بسیار مناسب است. هنگامی که با یک پزشک آنلاین صحبت می کنید و علائم خود را مطرح می کنید ، سابقه پزشکی شما به راحتی در اینترنت ذخیره می شود تا در آینده مورد استفاده قرار گیرد ، بنابراین مجبور نیستید وقت خود را صرف پاسخ دادن به همان سوالات به طور مکرر و گذراندن سابقه پزشکی خود کنید. باز هم ، برای راحتی شما ، شما می توانید بر اساس جنسیت ، زبان و وابستگی به یک بیمارستان خاص از پزشک درخواست دکتر کنید - چیزی که باعث می شود هنگام بحث در مورد مسائل پزشکی شخصی احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

وقتی نوبت به نسخه می رسد ، پزشک آنلاین شما می تواند از راه دور برای شما دارو تجویز کند. آنها نسخه شما را به داروخانه ای در نزدیكی شما می فرستند كه می توانید به راحتی در ساعت یا تاریخی كه برای شما مناسب است تهیه كنید. اگر دکتر آنلاین شما فکر می کند که نسخه ای از نظر پزشکی تضمین شده است ، آنها می توانند طیف گسترده ای از داروها مانند داروهای آلرژی و آنتی بیوتیک را تجویز کنند که می تواند عفونت ها را از بین ببرد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

پزشکان آنلاین می توانند مشاوره زیادی ارائه دهند
در طول مشاوره پزشکی آنلاین ، اطلاعات و مشاوره ای در مورد شرایط خود به شما ارائه می شود. به دنبال آن ، پزشکان آنلاین می توانند اطلاعات بیشتری را برای کمک به بیماران در درک بیشتر شرایط خود ارائه دهند. در زمان خود شما ، خواندن علائم و شرایط خود می تواند بسیار مفید باشد. با این حال ، یک جستجوی ساده در Google می تواند شما را به سمت اشتباه سوق دهد و شما را از ترس از بدترین حالت رها کند - چیزی که هم استرس زا است و هم اضطراب آور. به جای جستجوی علائم در اینترنت ، می توانید از اطلاعات اضافی فراوانی که پس از مشورت توسط پزشک تأیید شده است ، بهره مند شوید.

این به بیماران این فرصت را می دهد تا پاسخ سوالاتی را که ممکن است فکر نکرده باشند در طول مشاوره خود بپرسند ، پیدا کنند و فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت خود و چگونگی بهتر برخورد با آن با استفاده از اطلاعات معتبر و مورد تأیید پزشک دارند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: